Kuvia Kermankosken teatteriretkestä 10.6.
Kiitos kesäteatteriretkestä Kermankoskelle.
Lämmin kiitos kaikille yhdistyksemme jäsenille, jotka osallistuivat 10.6. yhteiselle kesäteatteriretkellemme Kermankoskelle. Oli ilo viettää kesäinen päivä hyvässä seurassa ja nauttia yhdessä "Aikuinen nainen" -laulunäytelmästä, joka kertoo suomalaisen iskelmälegendan Paula Koivuniemen pitkästä ja menestyksekkäästä urasta.
Retki tarjosi hienoja elämyksiä, tuttujen laulujen tunnelmaa, iloa ja yhdessäoloa kauniissa ympäristössä. Kiitos jokaiselle mukana olleelle mukavasta matkaseurasta ja iloisesta yhteishengestä. Toivottavasti päivä jätti lämpimiä muistoja.
Toivotamme kaikille aurinkoista ja virkistävää kesän jatkoa sekä tervetuloa mukaan yhdistyksen tuleviin tapahtumiin!
Terveisin Eine
(Kuvat ja teksti Eine Saomäki)












