Tammikuun tiedote

Koska nykyinen koronavirusmuunnos on erittäin herkästi tarttuva, niin yhdistyksen hallitus päätti, että maanantaikerhojen ja muun toiminnan aloittaminen siirtyy tulevaisuuteen. Ilmoitamme asiasta sekä Outokummun Seutu lehden Seurat-palstalla että yhdistyksen kotisivuilla ja Facebook sivuilla, kun kerhoja ja muuta toimintaa voidaan aloittaa.

Outokummun kaupungin eilisen Facebook sivuilla julkaistun ilmoituksen mukaan kuntosali ja uimahalli ovat toistaiseksi avoinna normaalisti kaiken ikäisille (aukiolojen suhteen kannattaa seurata Outokummun kaupungin ilmoituksia). Outokummun Reumayhdistys tukee jäseniä kuntosali- ja uimahallilippujen osalta seuraavasti:

uimahallin 10 kerran sarjalippu ja kuntosalin kuukausikortti

o   4 € alennus, neljä kertaa vuodessa (yhteensä16 €)

uimahallin ja kuntosalin puolen vuoden kausikortti

o    6 € alennus puolivuotiskaudelta

seniorikortti

o   5 € alennus puolivuotiskaudelta

Näytä uimahallin kassalla Outokummun Reumayhdistyksen jäsenkortti, että saat alennuksen lipun hinnasta. (Alennusta ei saa jälkeenpäin). Jos olet jo aikaisemmin käyttänyt yhdistyksen alennusta, niin tieto on todennäköisesti tallennettu uimahallin kassajärjestelmään.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 15 €, samoin kuin viime vuonna. Reumaliitto hoitaa yhdistyksen jäsenmaksujen laskutuksen yhdistyksen puolesta ja tilittää jäsenmaksuista yhdistyksen osuuden yhdistyksen tilille. Näin helpotetaan yhdistyksen hallinnollista työtä. Jäsenmaksut laskutetaan helmikuussa ja laskut lähetetään 15. päivään mennessä. Laskuun tulee maksuajaksi 4 viikkoa. Näin vältytään siltä, että lasku saapuu perille juuri ennen eräpäivää. Tämän vuoden jäsentiedote tulee laskun mukana. Maksusuorituksen yhteydessä on huomioitava, että tilinumero ja viitenumero ovat juuri ne, mitkä on kirjattu jäsenlaskuun. Perheenjäsenten, mm. pariskuntien kohdalla, omalla nimellä tullut lasku tulee maksaa käyttäen omassa laskussa olevaa viitenumeroa, jotta kunkin jäsenmaksu kirjautuu oikein. Muistutan vielä siitä, että Reumaliiton tilille maksetaan ainoastaan jäsenmaksu. Esim. retkien osallistumismaksut ja muut yhdistykselle tulevat maksut suoritetaan Outokummun Reumayhdistyksen tilille.

Koronatilanteesta huolimatta suunnittelemme kevään ja kesän toimintaa, vaikka ei ole varmuutta siitä, mitä niistä voimme toteuttaa. Seuraamme koronatilannetta ja järjestämme jäsenille toimintaa, kun se on terveysturvallisesti mahdollista.

Tässä vielä tiedoksi tänään klo 14:59 julkaistu Aluehallintoviraston tiedote Itä-Suomen kokoontumisrajoituksista:

Jos et halua avata tiedostoa linkistä, niin se löytyy Aluehallintoviraston sivuilta seuraavasti:

avl.fi Uutishuone  Ajankohtaista  Tiedotteet: Kokoontumisrajoitukset jatkuvat Itä-Suomessa

Tiedotteessa on esim. seuraava asia:

”Itä-Suomen aluehallintoviraston toimialueen kuntien alueilla voi sisätiloissa järjestää enintään 20 henkilön yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia. Yli 20 henkilön tilaisuudet on kielletty. Sisätiloja koskeva rajoitus astuu voimaan maanantaina 17.1.2022, jotta toimijoille jäisi enemmän aikaa ottaa muuttunut rajoitus huomioon toiminnassaan. Määräys on voimassa 14.2.2022 saakka.”

Vaikka meitä harmittaa tämä koronatilanteen pitkittyminen ja jokainen meistä toivoo tilanteen helpottavan, niin yritetään vielä jaksaa noudattaa viranomaisten ohjeita. Onneksi olemme menossa kohti kesää ja valoisuus lisääntyy koko ajan.

Oikein hyvää vuoden jatkoa!

Terveisin Hilkka