Yhdistysten ulkoliintatapahtuma 8.9.2021

Yhdistystoiminnan syksy on käynnistynyt niin vauhdilla, että ei meinaa mukana pysyä. Tänään, keskiviikkona 8.9. järjestettiin Matovaaran kentällä ja monitoimihallissa yhdistysten ulkoliikuntatapahtuma.

Mari Hirvonen / Ovela ohjasi musiikin säestyksellä hauskan, leikkimielisen alkujumpan. Myös muut ohjelmat oli järjestetty pilke silmäkulmassa. Martta ja Tyyne / Via Dia esittivät ratkiriemukkaan musiikkiesityksen. He olivat tehneet Linda Linda -kappaleeseen omat sanat ihan tätä tapahtumaa varten.  Luontobingon pisteitä pääsi keräämään, kun kävi kävelyllä lähimetsässä.  Monitoimihallin yläkerrassa Arto ohjasi ampumaharjoituksia (turvallisesti ilman mitään luoteja). Matovaaran kentällä oli sitten tämän tapahtuman pääohjelma eli kävelyjalkapallo, jota oli ohjaamassa Outi Kokko-Ropponen Eläkeliitosta. Kameran linssin takaakin kävelyjalkapallo näytti niin hauskalta, että sitä pitää päästä vielä kokeilemaan. Tämän kaiken lisäksi oli järjestetty verenpaineen ja kolesterolin mittausta ja arpajaiset. Pullakahvit tarjosi Via Dia ja kahvilla jokainen voi käydä oman aikataulunsa mukaan.

Sää oli sateinen, mutta onneksi me ei olla sokerista ja onhan se todettu, että sää on pukeutumiskysymys. Tarpeeksi ja sateenpitävää vaatetta päälle, niin hyvin voi ulkoilla.  Hauska tapahtuma, jossa oli monipuolinen ohjelma ja samalla tilaisuus tavata ystäviä. Kiitos kaikille järjestäjille ja osallistujille.

Liikuntaterveisin