Neulotaan yhdessä Ukrainaan pe 17.3.

Muutama kuva tämän perjantain neulomistapahtumasta. Meitä oli koolla enemmän kuin edellisinä kertoina. Hienoa, että tietoisuus näistä perjantaipäivien neulomisista leviää ja porukka kasvaa. Sekä tänään että aikaisemmin viikolla olemme saaneet Servolle valmiita sukkia ja lapasia, joita ihmiset ovat neuloneet kotona. Niinpä yksi valmiiden neuleiden laatikko on jälleen täynnä, vaikka viime perjantaina kaikki laatikot tyhjentyivät, kun tavarat lähtivät kohti Ukrainaa. Yhdessä ihastelimme miten kauniita neuleet ovat. Outokummussa on käsityön taitajia, joilta syntyy toinen toistaan ihanampia neuleita.

Tänään kahvituksesta vastasi Outokummun Martat yhdistys. Tarjolla oli herkullista Pirjon leipomaa piirakkaa. Lisäksi saimme nauttia muistakin herkusta, Sirkka-Liisa oli leiponut karjalanpiirakoita ja Eila toi kurpitsakakkua.

Saimme viettää mukavan parituntisen vanhan ajan ompeluseuran tapaan. Tapahtumassa oli myös kansainvälistä tunnelmaa, kun mukana oli Outokummussa asuvia ukrainalaisia. Kiitos teille kaikille, jotka olitte mukana, sekä neulojille ja leipojille. Seuraava tapaaminen näissä merkeissä on Servolla ensi perjantaina 24.3. klo 14. Tervetuloa mukaan!

Jos sinulla on valmiita sukkia tai lapasia, joita haluat tuoda jo ennen perjantaita, niin niitä voi tuoda Servolle ensi maanantaina Reumayhdistyksen kerhon aikana, Kerho alkaa klo 11:30 ja sisälle pääsee jo noin tuntia ennen sitä.

Neuleiden tunnelmissa