Kesäretki 2021 esite

Yhdistyksen kesäretki 11.-12.8.2021

Outokummun Reumayhdistys järjestää kesäretken Itä-Suomen alueelle elokuussa. Tässä lyhyesti retken tiedot, katso tarkempi retkiohjelma alapuolella olevasta pdf-tiedostosta. Lähtö Outokummusta keskiviikkona 11.8. klo 7:30. Aamukahvit Pajarinhovissa ja lounas Säräpirtissä. Lappeenrannassa ihaillaan hiekkalinnoja ja Imatralla katsotaan koskinäytös ja yöksi majoitutaan Scandic Imatran Valtiohotelliin.

Torstaina aamiaisen jälkeen suuntaamme kohti Parikkalaa ja sieltä Hotelli Punkaharjuun, jossa syömme lounaan. Iltapäivällä käymme Lustolla Metsämuseon näyttelyssä ja sen jälkeen juomme kahvit. Outokumpuun palaamme noin klo 19.

Sitovat ilmoittautumiset Kaija Naumaselle puh. 050 546 8676 tai sähköposti naumanenkaija@gmail.com Kerro oma puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite, kun ilmoittaudut. Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Retken hinta jäsenille on 238 € (yhdistys tukee osallistumismaksua 10 € / jäsen). Muille kuin jäsenille retken hinta on 248 €. Hinta edellyttää 30 maksavaa. Majoitus kahden hengen huoneissa.

Retken hinta maksetaan yhdistyksen tilille FI61 5197 0320 1030 56 viimeistään 30.6.2021, käytä viitenumeroa 6004.

Reumaliitto ja sen jäsenyhdistykset jäsenineen ovat vakuutettuja järjestön järjestämissä ja valvomissa järjestötehtävissä ja -tilaisuuksissa; esimerkiksi järjestön järjestämillä matkoilla, tilaisuuksissa sekä harraste -ja liikuntatapahtumissa.

Toivotaan, että koronatilanne sallii retken toteuttamisen ja voimme viettää pari hauskaa päivää mukavassa seurassa tutustuen mielenkiintoisiin kohteisiin. Tervetuloa retkelle!