Kesäretken ohjelma

Yhdistys järjestää kesäretken 2.-5.8.2022, tiistai – perjantai. Suuntana on länsirannikko, esim. Raahe, Kalajoki, Pietarsaari, Vaasa, Lapua ja Tuuri. Kohteita Langin kauppahuone, Rosenlund Pappila ja Aspegrenin puutarha, Tupakkamuseo, Lapuan patruunatehtaan museo ja Etelä-Pohjanmaan Traktorimuseo, näissä kohteissa opastus. Torstai iltana ja perjantaina aamupäivällä on runsaasti aikaa tutustua omatoimisesti Keskisen kyläkauppaan Tuurissa, siellä on todennäköisesti myös kyläkaupan kesätanssit illalla. Retken ohjelma on liitteenä pdf-tiedostona.

Retken hinta on 399 € ja maksu yhdistyksen tilille FI61 5197 0320 1030 56, viitenumero 6004. Ennakkomaksu 100 euroa viimeistään 15.5.2022 ja loppuosa maksusta 299 euroa viimeistään 15.6.2022.

Hintaan sisältyy:

- Bussikuljetus matkaohjelman mukaisesti

- Majoitus kahden hengen huoneissa (3 yötä)

- Aamiaiset hotelleissa

- Kylpylän käyttö Santas Resort hotellissa Kalajoella

- Joka päivä lounas noutopöydästä ja iltapäivällä kahvit (menomatkalla kahvit aamulla)

- Opastukset ja pääsyliput kohteisiin

Seuraavassa on tietoa Reumaliiton matkavakuutuksesta. Liitteenä on tiedosto ”Reumaliiton järjestövakuutus esite”. Jos haluat tätä paremman vakuutusturvan retken ajaksi, niin suosittelemme ottamaan oman matkavakuutuksen. Seuraava teksti on lainattu Suomen Reumaliiton nettisivuilta: ”Reumaliitto ja sen jäsenyhdistykset jäsenineen ovat vakuutettuja järjestön järjestämissä ja valvomissa järjestötehtävissä ja -tilaisuuksissa; esimerkiksi järjestön järjestämillä matkoilla, tilaisuuksissa sekä harraste -ja liikuntatapahtumissa. Tämän lisäksi vakuutukseen sisältyy yhdistyksien järjestötoiminnassa käytettävä irtain omaisuus. Vakuutusyhtiönä toimii IF Vahinkovakuutusyhtiö.”

Ensi maanantaina 4.4. on Servolla yhdistyksen kevätkokous, jossa kahvitarjoilu, tervetuloa! Kerromme myös kesäretkestä ja samalla on mahdollisuus ilmoittautua retkelle.  Voit ilmoittautua retkelle myös soittamalla Kaijalle: puh. 050 546 8676. Ilmoita samalla mahdolliset ruoka-aineallergiat.

Tehdään tästä yhdessä mukava retki.

Hyvää kevään jatkoa kaikille!