Äitienpäiväkerho 16.5.2022

KIITOS Runon Ystävät ryhmälle, Senioritanssijoille, laulajille, emännille ja koko sille isolle porukalle, joka teki töitä ennen kerhoa, sen aikana ja jälkeen! Ja tietysti kerhon osallistujille!

Koko tämän ison porukan ansiosta saimme viettää ihanan parituntisen Servon salissa äitienpäiväteemalla. Kerhoon saapuvat naiset otettiin vastaan tavallista juhlavammin, kun Jouko, Pekka ja Paavo olivat ovella vastassa antamassa tulijoille ruusuja. Kerhon alussa Aimo, Jouko, Paavo ja Pekka lauloivat läsnä oleville naisille laulun "Äidin sydän". Ja miten komeasti he lauloivatkaan! Sen jälkeen juotiin kakkukahvit ja nekin tavallista juhlavammin, pöytiin tarjoiltuna.

Kahvin jälkeen oli vuorossa Runon Ystävien esitys "Tallella jokainen hetki - runoja elämän poluilta". Esitys sai meidät kaikki kulkemaan runojen myötä tunnelmasta toiseen ja vaikka saimme ohjeen, että aplodit annetaan vasta esityksen päätyttyä, niin sen verran olimme tottelemattomia, että yhdet väliaplodit annoimme. Esityksen loputtua lauloimme yhteislaulun ja sitten oli tanssin vuoro, kun Senioritanssiryhmä esitti kaksi kappaletta.

Olipa aivan ihana kevään viimeinen kerho! Nyt on hyvä jäädä viettämään kesää. Seuraava tapaaminen on 9.6. Lasten kalapaikalla ulkoiluretken merkeissä. Kesäteatteriin lähdetään 15.7. ja kesäretkelle 2.8. Näihin kolmeen tapahtumaan voi ilmoittautua Kaijalle ja tarkempia tietoja saa sekä Kaijalta että yhdistyksen kotisivuilta https://outokummunreuma.reumaliitto.fi/ajankohtaista/

Kiitollisin mielin, sekä omasta että yhdistyksen hallituksen puolesta, toivotan teille kaikille oikein hyvää kesää!