Kerho 3.10.2022

Tänään juhlimme kerhossa 75-vuotta täyttänyttä Reumaliittoa ja joimme sen kunniaksi juhlakahvit omenatortun ja vaniljavaahdon kera.

Ohjelmaa oli tässä kerhossa paljon, jopa runsaasti. Saimme kuulla Outokummun taideyhdistyksen toiminnasta, kiitos siitä Annalle! Sen jälkeen neljä salskeaa miestä lauloi meille kaksi laulua: Pieni kansanaulu ja Pieni polku. Kiitos Aimo, Jouko, Paavo ja Pekka hienosta lauluesityksestä!

Tämän jälkeen katsoimme kuvakoosteen Reumaliiton ja reumahoidon historiasta vuodesta 1953 alkaen ja lopuksi vielä katsoimme muutaman kuvan oman yhdistyksen historiasta. Muutama kuva historian havinoista tässä liitteenä, kerhossa kuvia katsottiin paljon enemmän. Lisäksi meillä oli poikkeuksellisen paljon lomakkeita kerhossa täytettävänä, miten ne nyt osuivatkin kaikki samaan kerhoon, onneksi yhden näistä voi viedä kotiin täytettäväksi. Kiitos kaikille, kun jaksoitte kärsivällisesti täyttää ja palauttaa lomakkeet.

Olipa ihana kerho, mukavasti porukkaa ja iloinen puheensorina aina silloin, kun siihen tuli tilaisuus ohjelmien välillä. Kiitos ihanat yhdistyksen jäsenet ja ohjelman esittäjät! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Ensi vuonna juhlimme syksyllä 70 vuotta täyttävää Outokummun Reumayhdistystä, joten juhla on tiedossa myös ensi syksylle.

Kaunista ja värikästä syksyä kaikille!