Tietopankki

Tästä löydät linkkejä, vinkkejä ja ideoita.

Reuma-aapinen

Reuma-aapinenon kirjoitettu reumaa sairastaville, mutta se sopii hyvin myös käsikirjaksi reumapotilaiden parissa työskenteleville, alan opiskelijoille ja omaisille. Reuma-aapiseen on koottu keskeisin tieto reumasairauksista ja niiden hoidosta.

Reumatroppi hanke

Reumaliiton Reumatroppi-hankkeessa tutkitaan, etsitään ja kokeillaan erilaisia "troppeja" reuma- ja tule-sairaiden henkilöiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Reumatroppi-hanke on STEA:n rahoittama kolmivuotinen hanke, joka käynnistyi maaliskuussa 2020.

Soveli lehtiä voi lukea sähköisesti

SoveLi kokoaa yhteen 20 soveltavaa liikuntaa edistävää järjestöä ja on soveltavan liikunnan asiantuntija Suomessa. SoveLin toiminnan tavoitteena on, että pitkäaikaissairaiden ja vammaisten ihmisten mahdollisuudet terveyttä ja hyvinvointia edistävään liikuntaan, soveltavaan liikuntaan sekä aktiiviseen elämäntapaan paraneva

Videoita

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Sosiaalinen media