Kirkkopyhä 15.10.2023

Tänään vietimme Outokummun Reumayhdistyksen kirkkopyhää Outokummun kirkossa. Messun jälkeen nautimme seurakuntasalissa kirkkokahvit ja samalla juhlimme yhdistyksen 70-vuotista taivalta. Seurakunta tarjosi täytekakkua ja yhdistys piirakkaa.

Kirkkoherra Satu Ruhanen piti kauniin ja lämminhenkisen juhlapuheen. Kanttori Eero Klaavon kanssa Jouko ja Paavo lauloivat meille laulut "Olen kuullut on kaupunki tuolla" ja "Enkelini, suojelijani". Kiitos, oli komeaa kuunneltavaa. Haluan vielä tässä yhteydessä kehua nuorta kanttoria, hänen äänensä on upea ja hän myös soittaa niin, että sitä on ilo kuunnella. Kiitos näistä kaikista hienoista kuuntelu kokemuksista.

Kiitos kaikille messuun ja kirkkokahveille osallistuneille.

Huomenna meillä on kerho Servolla ja Satu lupasi meille kerhoon täytekakut ja piirakat, joita jäi vielä tänään jäljelle. Niinpä voimme huomenna viettää Servolla rääppiäisiä. Asiantuntijana kerhossa on jalkaterapeutti Eelis Kosonen / Siun Sote. Tervetuloa kerhoon!

Tuulisena syyspäivänä kirkkopyhän jälkitunnelmissa