Kuvia yhdistyksen 70-v juhlasta

Sunnuntaina 8.10. vietimme Outokummun Reumayhdistyksen 70-vuotisjuhlaa Kummun koululla. Aamulla heräsin siihen tosiasiaan, että pihalla oli lunta noin 10 senttiä. Kyllähän minä huolestuin, kun mietin miten huono ajokeli on ja kuinka monessa autossa on vielä kesärenkaat. Päivän edetessä kuitenkin aurinko tuli esille ja päivästä tulikin sitten oikein kaunis. Suurin osa juhlavieraista saapui paikalle ja me vietimme oikein mukavan ja lämminhenkisen juhlan.

Musiikista vastasivat Janne Vänskä ja Henna Korhonen omalla valloittavalla tyylillään. Saimme myös nauttia Aimon, Joukon ja Paavon laulamana kolmesta laulusta, joita Janne säesti flyygelillä. Kaupungin tervehdyksen juhlaan toi kaupunginjohtaja Päivi Lintumäki ja juhlapuheen piti Reumaliiton toiminnanjohtaja Anu Uhtio. Juhlan juontajana toimi Merja Vähäkoski lämpimällä ja humoristisella tyylillä, varmistaen sen, että juhlasta ei tullut pönötysjuhlaa. Ja juuri näin oli tarkoituskin.

Kiitos kaikille ohjelman esittäjille ja juhlaan osallistuneille, yhdistyksen jäsenille ja muiden yhdistysten edustajille. Erityisen suuri kiitos yhdistyksen hallituksen jäsenille ja yhdistysaktiiveille, jotka tekivät paljon työtä juhlan järjestämisessä. Tästä on hyvä jatkaa, toivottavasti meillä on jatkossakin yhtä hauskaa kuin tähän saakka.

Juhlan tunnelmia kirjasi

Hyvät Outokummun Reumayhdistyksen jäsenet

Tervetuloa Outokummun Reumayhdistyksen

70-vuotisjuhlaan

Kummun koulun juhlasalissa 8.10.2023 klo 13:00

Onnittelujen vastaanotto ja juhlavieraiden kahvitilaisuus klo 11:30 – 12:45. Katso tarkemmat tiedot liitteenä olevasta kutsusta.

Tarjoilun vuoksi pyydämme ennakkoilmoittautumiset ja erityisruokavaliot 22.9. mennessä Kaijalle puh. 050 546 8676 tai sähköpostilla naumanenkaija@gmail.com

Kutsu on kahdelle.

Liitteenä on myös saapumisohje ja kartta reitistä Kummun koulun juhlasaliin. Osalle jäsenistä reitti on varmasti jo hyvinkin tuttu, mutta ne, jotka eivät ole aikaisemmin käyneet koulun juhlasalissa, mahdollisesti hyötyvät saapumisohjeesta.

Lämpimästi tervetuloa juhlaan!

***********************