Kerho 16.10.2023

Tänään kerhossa vieraili jalkaterapeutti Eelis Kosonen / Siun Sote. Eelis kertoi esim. jalkojenhoidon palvelusetelistä ja jalkineiden tukipohjallisista. Paljon tuli yleisöltä kysymyksiä ja saimme tietoa siitä millä perusteilla palveluseteleitä myönnetään ja millä perusteilla niitä ei myönnetä ollenkaan. Keskustelimme myös siitä mistä ja millä tavalla esim. tukipohjallisia voi hankkia omalla kustannuksella

Kiitos Eelikselle vierailusta kerhossa!

Kahvihetken vietimme rääppiäisten tunnelmissa Eilisestä kirkkopyhän kahvituksesta jäi jonkin verran täytekakkua ja piirakkaa, saimme ne kerhoon tarjottavaksi. Suklaakonvehteja jäi reilu viikko sitten vietetystä yhdistyksen 70-vuotisjuhlasta. Lisäksi oli tarjolla kerhoon varattuja korvapuusteja, joten meillä oli syömistä yllin kyllin, suurin osa siitä kylläkin makeaa. Nyt on juhlittu yhdistyksen 70-vuotista taivalta jo kolmeen kertaan, ensin Kummun koululla 8.10, sitten kirkkopyhän yhteydessä eilen ja vielä tänään kerhossa rääppiästen merkeissä. Jokohan nyt olisi juhlittu tarpeeksi tälle erää? Kivaa on ollut juhlia, mutta aika aikaa kutakin, siirrytään yhdistyksen normaaliin toimintaan, jota sitäkin riittää todella paljon. No, ei tästä ole kuin vajaa kuukausi, kun tulee isänpäivä ja sen jälkeisessä kerhossa juhlitaan jälleen, mutta sillä kertaa juhlittavina ovat isät.

Seuraava maanantaikerho on kahden viikon kuluttua 30.10. ja silloin vieraana on lakiasiantuntija Sini Nenonen Outokummun Osuuspankista. Sini kertoo tietotekniikalle vaihtoehtoisista pankkipalveluista sekä pankin lakipalveluista, esim. edunvalvontavaltuuksen laatimisesta. Toivottavasti tapaamme silloin Servolla.

Hilkka