Reumakeskuksen ja reumayhdistysten tapaaminen 19.12.2022

Reumakeskuksen ja reumayhdistyksien vuosittainen yhteistyötapaaminen järjestettiin maanantaina 19.12.2022 Pohjois-Karjalan keskussairaalassa. Outokummun Reumayhdistyksestä meitä oli paikalla kolme. Tapaamisessa keskusteltiin reumahoidon ajankohtaisista asioista ja tilaisuudessa luovutettiin neljälle Siun Soten Reumakeskuksen ansioituneelle reumaosaajalle Suomen Reumaliiton kultainen ansiomerkki. Ansiomerkkien hakijana toimivat Itä-Suomen alueen reumayhdistykset.

Kuvassa vasemmalta lukien Keski-Karjalan Reuma- ja Tules Ry:n puheenjohtaja Eija Hakulinen, Reumaliiton hallituksen puheenjohtaja Satu Gustafsson, Siun Soten Reumakeskuksesta ansiomerkin saajat sairaanhoitajat Leena Pesonen, Marja Karhiaho, Marja-Leena Tykkyläinen ja reumatologian ylilääkäri Kai Immonen sekä kuvassa oikealla kansanedustaja, Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen valtuuston puheenjohtaja Merja-Mäkisalo-Ropponen.

Kiitos tapahtuman järjestäjille ja kiitos Reumakeskuksen henkilökunnalle hyvästä yhteistyöstä reumayhdistysten kanssa.