Isänpäiväkerho 14.11.2022

Kerhossa oli tänään isänpäiväteema ja juhlimme vielä jälkikäteen isiä ja miehiä. Tänään oli heidän vuoronsa loistaa, kuten Aune-Inkeri Keijonen sanoi puheessaan. Kiitos Aune-Inkerille lämminhenkisestä ja elämänmakuisesta puheesta, joka välillä itketti ja välillä nauratti. Sellaistahan meidän elämämme on arjessa ja juhlassa, suruineen ja iloineen. Puheesta tuli elävä ja monisärmäinen kuva suomalaisesta miehestä, rosoinen ja jäyhäkin välillä, mutta rehellinen ja luotettava. Tästä me olemme kiitollisia, kaikille isille ja ukeille ja myös niille miehille, joista ei syystä tai toisesta ole tullut isiä tai ukkeja.

Kerhossa myös laulettiin monta laulua ja lopuksi esiintyi lauluryhmä Solina opettajansa Impi Liukaslammen johdolla. Pikkutytöt olivat iältään neljästä yhdeksään vuoteen ja välillä vähän ujostelivatkin laulamista, mutta loppujen lopuksi saatiin laulettua laulut ja lausuttua onnittelurunot isille. Kiitos lauluryhmän pikkutytöille: Raili Kyllikki, Eeva-Liisa Leinikki, Ilmeri, Seija ja Sohvi sekä tietysti opettajalle.

Kiitos myös kaikille emännille ja yhdistysaktiiveille, jotka teitte paljon työtä salin somistamisessa ja kahvitarjoilussa. Teitte meille tästä kerhosta juhlan.

Liitteenä muutama kuva isänpäiväkerhosta.

Kerhon tunnelmia kirjasi muistiin kiitollisin mielin Hilkka