Meidän tavoite

Yhdistys on terveys-, liikunta-, potilas- ja vammaisjärjestö, joka työskentelee reuma- ja liikuntaelinsairauksien ennaltaehkäisemiseksi ja on tukena sairastuneille heidän hoitoaan, sosiaaliturvaansa, kuntoutustaan sekä muita etujaan ja oikeuksiaan valvottaessa. Toiminta on vapaaehtoisvoimin tapahtuvaa.

Liity mukavaan joukkoomme

Tiedotamme yhdityksen tapahtumista:

• Jäsentiedotteessa, joka jaetaan alkuvuodesta
  • Outokummun Seudun Seurat palstalla
  • Kerhossa ja muissa yhdistyksen tilaisuuksissa
  • Kotisivuilla https://outokummunreuma.reumaliitto.fi/
  • Ajankohtaiset tiedottee myös Facebookissa (etsi nimellä Outokummun Reumayhdistys)
  • Ilmoita sähköpostiosoitteesi yhdistyksen puheenjohtajalle, niin voit saada tietoja tapahtumista, esim. teatteri- ym. retkistä myös sähköpostiviestinä

Yhdistyksemme toimii aktiivisesti ja tarjoaa jäsenilleen virkistystä ja toimintaa

Historiaa

Yhdistys vietti 65-vuotisjuhlia syksyllä 2018. Pitkästä iästä huolimatta yhdistys toimii vireästi jäsentensä hyväksi.

Vuoden 2020 teema on Vapaaehtoisuus vahvistaa

Toiminta yhdistyksessä

• Yhdistys tarjoaa vertaistukea tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastaville, koulutettuja vertaistukihnekilöitä on kaksi.
  • Yhdistys maksaa tukea jäsenilleen uimahalli- ja kuntosalimaksuista.
  •  Syksy- ja kevätkaudella parillisen viikon maanantaina on kerho, jossa vierailee asiantuntijoita kertomassa mielenkiintoisista aiheista.
  •  Käymme teatteriretkillä muutaman kerran vuodessa ja lisäksi teemme hyvin suunniteltuja kesäretkiä, joissa pääset mukavassa seurassa tutustumaan moniin paikkoihin. Keväällä järjestetään hyvän olon päivä ja pari kertaa vuodessa pidetään piirakkatalkoot.
  • Askartelukerho järjetetään kerran kuukaudessa kevät- ja ayyskaudella.
  • Jäsenmaksu on 15 euroa vuodessa. Liity iloiseen ja aktiiviseen joukkkoomme.