Virkattu joulukuusi projekti 2020

Lokakuun lopussa ollaan jo pitkällä projektissa. Ensimmäinen virkattu joulukuusi on koottuna ja melkein valmis, pientä viimeistelyä vailla.

Tehdään yhdessä virkattuja joulukuusia Outokumpuun

Tästä se alkaa. Askartelukerhossa 16.1. virkattiin isoäidinneliöitä.Paikalla oli ahkeria ja iloisia tekijöitä virkkaamassa isoäidinneliöitä, joista aikanaan kootaan hienoja joulukuusia kaikkien kaupunkilaisten iloksi Outokumpuun. Isoäidinneliöitä voi käydä virkkaamassa Outokummun kirjastossa ja sinne voi myös viedä valmiit isoäidinneliöt. Jokainen voi tietysti virkata myös kotona tai muussa mukavassa paikassa. Koko on 15 x 15 cm ja vihreät reunukset, muuten virkkaamisessa voi käyttää omaa mielikuvitustaan ja langanloppuja. Valmiita isoäidinneliöitä voi tuoda myös Servolle Outokummun Reumayhdistyksen kerhojen aikana, parillisen viikon maanantaisin klo 11:30. Ovet avataan jo aikaisemmin. Tervetuloa myös kerhoon. Jos tarvitset ohjetta isoäidinneliön virkkaamiseen, niin kysy sähköpostilla malhilkka@gmail.com tai puhelimitse 044 352 0605.

Rennosti sohvalla
Kahvia, olkaa hyvä. Ja hyvää kahvileipää.
Tehdään yhdessä
Tässä niitä on, valmiita isoäidinneliöitä
Projekti etenee. Näin paljon neliöitä 7.2. Servolla. Kiitos tekjöille!