Kerhot alkavat maaliskuussa

Perjantaina 25.2. hallituksen kokouksessa päätimme, että aloitamme Outokummun Reumayhdistyksen kerhotoiminnan maaliskuussa. Ensimmäinen kerho on maanantaina 7.3. klo 11:30 Servolla ja silloin vierailijoina ovat Siun Soten Avustajakeskuksesta sosiaaliohjaajat Piia Salmela ja Ville Jelekäinen. He kertovat henkilökohtaisesta avusta ja eri järjestämistavoista sekä avustajakeskuksen toiminnasta ja lisäksi heille voi esittää kysymyksiä.

Senioritanssiharjoitukset ovat torstaina 3.3. klo 13:00 – 14:30 Servolla.

Seuraava käsityökerho on torstaina 10.3. klo 12:00 – 15:00 Servolla. Jatketaan käsitöitä käyttäen materiaalina vanhoja pitsejä ja kankaita. Mahdollisesti opetellaan myös kahvipussiaskartelua.

Uutena toimintana aloitamme sisäcurling pelit. Ensimmäinen mahdollisuus osallistua tähän harrastukseen on tiistaina 8.3. klo 15:00 – 17:00 Servolla. Pelataan parin viikon välein tiistaisin samaan kellonaikaan. Tule rohkeasti mukaan, opetellaan yhdessä uutta liikuntamuotoa tutussa paikassa ja porukassa. Sisäcurlingia voi pelata seisten tai istuen eikä pelaamiseen tarvita paljon voimaa. Et tarvitse mukaan mitään erityisvarusteita, riittää, kun on normaali sisävaatetus, jossa on mukava liikkua. Sinun ei tarvitse sitoutua mihinkään, voit osallistua silloin, kun haluat. Pääasia on hauska yhdessäolo eikä pieni kilpailuhenki ole pahitteeksi, mutta kilpaillaan pilke silmäkulmassa. Sisäcurling on suosittu liikuntamuoto esim. kuntoutuslaitoksissa.

Kerhoissa on saatavilla käsidesiä ja kasvomaskeja.

Tavataan kerhoissa ja liikunnan merkeissä

Terveisin Hilkka