Senioreiden kunnon kesäpäivä 29.5.2024

Senioreiden kunnon kesäpäivää vietettiin helteisenä keskiviikkona. Hyvää säätä oli toivottu, mutta lämpöä oli kuitenkin vähän liiankin runsaasti. Siksi tehtiin viime hetken muutoksia ja siirrettiin tapahtuma jäähalliin sisätiloihin. Ensin siellä tuntui oikein viielältä, mutta liikkuessa sielläkin sai hien pintaan.

Rento, mukava ja yhteisöllinen tapahtuma. Helle ehkä hieman verotti osallistujamäärää, mutta oli meitä sen verran paikalla, että mukavasti saatiin osallistujia eri liikuntamuotoihin ja muihin aktiviteetteihin Kuvia ei ole läheskään kaikista toimintapisteistä, koska suurin osa minun ajastani meni kumisaapassählypaikalla palloja kerätessä ja pisteitä laskiessa. Uskokaa tai älkää, myös palloja kerätessä tuli hiki, vaikka oltiin jäähallissa.

Tapahtuman tunnelima kirjasi ja kuvia näpsi

SENIOREIDEN KUNNON KESÄPÄIVÄ järjestetään keskiviikkona 29.5. klo 13 – 15 Matovaaralla. Kaupunginjohtaja Päivi Lintumäki avaa tapahtuman. Tapahtumassa on runsaasti ohjelmaa:

Olympialaiset Senioreiden Seitsenottelu

Liikennesääntövisa, Puhallustikka, Maalipotku, Nännikumin heitto tonkkaan, Pallon heitto, Kumisaapassähly, Kroketti.

Näiden lisäksi on luvassa seuraavaa: sydäniskurin opastus, liikenneturvallisuus, digineuvontaa, puristusvoimamittaus, luontobingo, ulkokuntosalin opastus, sananlaskusankot.

Tapahtumassa on palkintoja ja kahvitarjoilu. Tapahtuman järjestävät: Outokummun kaupunki, Outokummun Sydänyhdistys, Välke ry, DigiäNYT -hanke, Outokummun Invalidit, EL:n Outokummun yhdistys, Siun Sote, Outokummun Reumayhdistys, Liikenneturva ja Pohjois-Karjalan Sydänpiiri.

Tervetuloa!