Retki Kiteelle la 8.6.

Kiteen yhdistys (Keski-Karjalan Reuma- ja tules ry) kutsui Outokummun, Polvijärven ja Joensuun reumayhdistykset viettämään

VIRKISTYSPÄIVÄÄ

Kiteelle lauantaina 8.6.

Lähtö klo 8:30 Outokummun linja-autoasemalta (Esa Kinnusen linja-auto). Menemme ensin Kiteen keskustaan, jossa käymme Marimekon myymälässä (Kiteentie 6). Keskustassa on myös Näyttelykeskus (Kiteentie 5), jossa voi halutessaan käydä omakustanteisesti, jos se kiinnostaa enemmän kuin ostoksilla käynti tai jos ehtii käydä molemmissa.

Kiteen keskustasta menemme noin puolen tunnin matkan Puhoksen vanhalle navetalle, jossa meidän pitää olla viimeistään klo 13. Siellä on heti aluksi tarjolla keittolounas ja myöhemmin saamme nauttia munkkikahvit ja seurata Kiteen yhdistyksen järjestämää ohjelmaa. Aivan lähellä vanhaa navettaa on kauniissa ympäristössä Puhoksen mylly, johon voi myös käydä tutustumassa.

Retken hinta 22 €, ilmoittautumiset Kaijalle puh. 050 546 8676 (ilmoita samalla ruoka-aineallergiat) ja maksu viimeistään perjantaina 3.5.
Hinta sisältää: linja-autokuljetus, keittolounas ja munkkikahvit Puhoksen vanhalla navetalla sekä Kiteen yhdistyksen järjestämä ohjelma.

Maksu tilille FI61 5197 0320 1030 56, viitenumero 6004.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠RETKI ON TÄYNNÄ, VARALLE VOI ILMOITTAUTUA.

Lisätietoa retkikohteista löytyy seuraavilta nettisivuilta:
Näyttelykeskus: https://nayttelykeskus.fi/
Puhoksen vanha mylly: https://www.kotikarjala.fi/article-6.6.55944.1853bd1e4b

Puhoksen vanhasta navetasta en löytänyt nettisivuja, joihin olisin voinut laittaa linkin. Siksi tein kuvakoosteen Puhoksen navetan ja myllyn alueelta, kooste liitteenä pdf-tiedostona.

Retkiterveisin Hilkka