Kesäretki Ahvenanmaalle 5.-8.8.2024

Yhdistyksen kesäretken ohjelma on valmis. Retki on nelipäiväinen ja suuntautuu Ahvenanmaalle. Retkiesite on  liitteenä pdf-tiedostona.

Retken hinta on 539 € hlö/2 hh - edellyttää vähintään 30 maksavaa.

(169 € lisämaksu/majoitus 1 hh huoneessa.)

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:

Kaija 050 546 8676

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä, jos sinulla on erityisruokavalio, joka pitää ottaa huomioon.

Maksu yhdistyksen tilille FI61 5197 0320 1030 56, viitenumero 6004, viimeistään 31.5.2024.

Hintaan sisältyy:

- Bussikuljetus matkaohjelman mukaisesti

- Majoitus kahden hengen huoneissa (2 yötä)

- Aamiaiset hotelleissa (2)

- Majoitus laivalla B2 luokan hytissä

- Meriaamiainen laivalla

- Lounas x 3

- Päivällinen x 2

- Kahvit x 3

Peruutusehdot:

Matkan kuluton peruutus 14.6.2024 –

Hojo-Matkat suosittelee matkavakuutuksen ottamista matkalle, koska peruutusehtojen mukaan viime hetken peruutuksien tapahtuessa (myös sairastapaukset) peruutusturva on haettava vakuutuksesta.

Reumaliiton järjestövakuutus kattaa Reumaliiton jäsenyhdistysten järjestämät retket ja tapahtumat. Vakuutus on voimassa toimintaan osallistuvilla riippumatta siitä onko yhdistyksen jäsen. Vakuutukseen sisältyy peruutus- ja keskeytysturva. Vakuutus päättyy, kun vakuutettu täyttää 90 vuotta.

Lisätietoa vakuutuksesta löytyy Reumaliiton sivuilta osoitteesta:

Vastuullinen matkanjärjestäjä

Hojo-Matkat Oy