Teatteriesitys Servolla to 17.10.

Outokummun Reumayhdistys järjestää teatteriesityksen Servolla torstaina 17.10. klo 18:00.

Seuraavassa on kerrottu näytelmästä:

Elämänarvoinen tarina

Mitkä asiat tekevät elämästä elämisen arvoista?

7-vuotias tyttö yrittää toiveikkaasti piristää vaikeasti masentunutta äitiään, joka on yrittänyt itsemurhaa. Syntyy lista kaikista mahtavista jutuista maailmassa; on jäätelö, taskulamppuhippa tai se kun naurattaa niin, että maito suihkuaa nenästä.

Tytön ja perheen elämä etenee. Nuoruuden, aikuistumisen, rakkauden ja menetysten käänteissä lista muuttuu, mutta tuo edelleen lohtua ja merkitystä; on sopiminen riidan jälkeen, se kun biisi onnistuu kuvaamaan täydellisesti sitä mitä tunnet, vanhojen kirjojen tuoksu…

Duncan Macmillanin yhdessä Jonny Donahoen kanssa kirjoittama

monologi

Kaikki hienot jutut

ESIINTYJÄ Anna Ojanne

torstaina 17.10. klo 18:00 Servolla (Kummunkatu 26 Outokumpu)

Esitys on yhteisöllinen kokemus. Se on lempeä, surumielinen, hauska ja tunteita ravisteleva tarina, joka pienin keinoin tavoittaa jotain keskeistä elämästä. Yhtä aikaa hymyillen ja kyynel silmässä. Esityksen muoto on oivallisen erilainen ja esitys pistää pohtimaan, millaisen listan itse saisit aikaiseksi?

”Meidän täytyy pystyä kuvittelemaan että tulevaisuus on parempi kuin menneisyys, jotta me pystytään elämään nykyhetkeä.”

Ilmoittautumiset ja maksu

Kaijalle 01.10. saakka soittamalla numeroon 050 546 8676.

Hilkalle 2-14.10. soittamalla numeroon 044 352 0605.

Maksu 10 € viimeistään maanantaina 14.10.2024 tilille FI61 5197 0320 1030 56, viitenumero 6004 tai käteisellä kerhossa. 30.9. tai 14.10.

Maksimi osallistujamäärä on 70.