Opastettu bussikierros Outokummussa 21.9.

Vanhat talot tapahtumassa järjestettiin opastettu bussikierros Outokummussa. Tapahtuman jälkeen Outokummun Reumayhdistyksen jäseneltä tuli toive, että bussikierros järjestetään uudelleen, koska kaikki halukkaat eivät tapahtuman aikana päässeet osallistumaan. Pekka Piiparisen / Itä-Suomen kulttuuripolut ry ehdotuksesta paikat jaetaan niin, että puolet paikoista eli 25 paikkaa varataan Outokummun vanhat talot tapahtuman sidosryhmille ja puolet paikoista varataan Outokummu Reumayhdistykselle.

Bussikierros järjestetään uudelleen lauantaina 21.9. Klo 12:00 lähtevä kierros kestää 1,5 tuntia lähtö on Vanhalta kaivokselta Teatteri Kiisun parkkipaikalta.

Oppaana toimiva Pekka Piiparinen johdattaa mukana olijat Outokummun taajaman suunnitteluun, arkkitehtuuriin ja rakentamiseen. Tervetuloa kokemaan Outokummun historiaa.

Ilmoittautumiset minulle osoitteeseen malhilkka@gmail.com tai soittamalla tai WhatsApp viestinä puhelinnumeroon 044 352 0605.

Olen huonosti tavoitettavissa 5.-8.8., joten puhelin ilmoittautumiset soittamalla mieluummin vasta perjantai 9.8. alkaen, viestiä voi lähettää jo aikaisemmin.

Maksu on 10 euroa henkilöltä, käteisellä ennen opaskierroksen lähtöä.

Paikkoja on rajoitetusti ja paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kesäisin terveisin

***********************