Tulevia tapahtumia

Tiedoksi loppuvuoden ja ensi kevättalven tapahtumia. Kaikkiin tapahtumiin voi jo ilmoittautua ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumiset mieluiten puhelimitse, niin samalla Kaija voi kysyä kaikki tarpeelliset tiedot.

KERTOKAA SE HÄNELLE -konsertti lauantaina 11.02.2023 klo 14, Carelia-Sali, Joensuu

Jyrki Anttila esittää pianistivaimonsa Maija Anttilan kanssa kokoamansa upean kavalkadin lauluja, jotka suomalaisille on tuonut tunnetuksi Mauno Kuusisto, sekä miehekkään metallisen äänen omannut Tapio Rautavaara. Nämä kaksi  laulajaa kuuluvat Anttilan lapsuuden laulajaihanteisiin. Lisäksi konsertissa kuullaan Jyrki Anttilan bravuurinumeroita uran varrelta. Ohjelmistossa mm. Kertokaa se hänelle, Elämäni on lauluni, Romanssi, Minä laulan sun iltasi tähtiin, Yölinja, Kulkurin iltatähti, Rosvoroope, Häävalssi, Granada, Laatokka.

Konserttiretken hinta on 45 € / jäsen ja 47 € / ei jäsen. Hinta sisältää lipun, kuljetuksen ja väliaikakahvin (konserttileivos ja kahvi tai tee). Ilmoittautuminen Kaijalle puh. 050 546 8676 ja maksu yhdistyksen tilille FI61 5197 0320 1030 56 viimeistään torstaina 05.01.2023.
Lähtö linja-autoasemalta klo 12:30.

JOULUJUHLA Turulan ruokalassa sunnuntaina 11.12. klo 12

Joulujuhlassa esiintyjinä Duo Vetreä / Martti ja Vuokko Korhonen. Luvassa iloista musiikkia ja laulua, yleisö voi laulaa mukana ainakin osassa esityksistä.
Ruokana perinteinen jouluruoka + jälkiruoka ja kahvi tai tee.
Sitovat ilmoittautumiset Kaijalle puh. 050 546 8676 tai sähköposti
naumanenkaija@gmail.com
Hinta 25 €/jäsen ja 30 €/ei jäsen. Maksu viimeistään tiistaina 15.11. tilille FI61 5197 0320 1030 56, viitenumero 6004

RETKI  IKEAAN  ja Matkus Shopping Centeriin Kuopioon maanantaina 12.12.

Lähtö Outokummun linja-autoasemalta klo 9:00. Paluumatkalle lähdetään klo 15:00. Hinta 10 € / henkilö, maksu käteisellä linja-autossa. Ilmoittautuminen viimeistään 15.11. Kaijalle puh. 050 546 8676 tai sähköposti naumanenkaija@gmail.com